Veckopendla

Livet rullar på i storstan, jobbet, hemmet osv. Ibland är det skönt att jobba sent o bara låta dagarna gå. Nu behöver jag i alla fall inte vara bitter och tänka "är det här allt?". Det är faktiskt inte allt, jag vill ha så mycket mer än vara ensam med ett fint jobb, jag förtjänar nog faktiskt också att ha någon som bryr sig om mig :) så det ska bli skönt att lämna allt gammalt bakom sig, längtar efter sommaren! Varamon, ströget och mina underbara brudar! Och helena-akuten? Hur skulle man funka utan den?

Kommentarer
Postat av: h2

har du en blogg? ja, där ser man... man lär sig ngt nytt var dag! puss

Postat av: Helojna

jag kanske skulle börja ta betalt för mina tjänster, vad tror du om det? :P

nävars, klart man ställer upp. även om öronen kliar ibland :)

2008-04-01 @ 23:14:02
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback