Livet på Kungsgatan

Det tråkigaste med att flytta är ju att jag troligtvis kommer att bli tvungen att lämna världens underbaraste jobb, jag tror aldrig jag trivts så mycket som på Kilroy. Visst att man kanske kan få flytta till Kilroy Linköping men det är ju inte riktigt samma sak som att jobba på Stureplan =) Det kan jag nog iof leva med för att veckopendla är verkligen inte så kul som det låter. Motala är i alla fall mitt hem och nu kommer jag inte lämna det på ett bra tag, i alla fall inte för en killes skull.

Ikväll ska man hem till Conny och Bente och fixa Bentes naglar eftersom hon ska på hockeyfest på lördag. Tji fick Peter som får gå utan dejt, eller han kanske har en med sig vad vet jag? Annika kanske sitter där mitt emot honom på lördag och äter fläskfilé. Jag hoppas verkligen han tyckte det var värt det. Som tex att han tjatat heeela min semester från början till slut om hur mycket han älskar mig, att han aldrig kommer glömma mig osv osv. Sådär så man till slut nästan veknar. Sen igår klämmer han fram att han och jävla Annika fortfarande har kontakt!? Visst helt ärligt kan jag säga han har all rätt i världen att göra precis vad han vill med henne eftersom jag faktiskt gjort slut med han. Det som han inte har rätt till det är att en enda gång till öppna sin käft och säga att han älskar mig för det är så osant så jag skulle kunna smälla till honom, och aldrig mer att jag kommer tillåta att han kramar mig eller kallar mig älskling. Nu räcker det med allt, det går inte laga och nu vill jag bara hem

Kommentarer
Postat av: Helojna

herrejesus.. vilken karl! OJ, big mistake.. KRÄÄÄÄK! herrejesus, vilket kräk!

Postat av: Crillan

Jaa eller hur! Och hans fråga är "varför är du arg"? Hmm jaa kan det vara för att du inte ens vet var ärlighet och trohet är din jävla idiot. Våga inte ens titta på mig igen för då kanske jag börjar slåss. Shit jag måste varit blind...

2008-04-04 @ 13:42:41
URL: http://cristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback