Linköpings-helg


Den här helgen har bara varit helt fantastisk. Fredagen var jag hemma redan 21.45 vilket är tidigt för en som veckopendlar och brukar vara hemma nån gång efter 24-snåret. Så då blev det bakad potatis hemma med mamma och pappa. Lördagen sovmorgon och sen in till Linköping med Helojna för att jaga presenter, alkohol och grillkött innan vi drog vidare till Gustaf som satt vackert hemma och pluggade. Sen blev det grillning, alkohol, en trång fest hos Ahlin, Platå, Five tastes och avslut i bastun =) Morgonen därpå var det sommarvärme ute så vi dukade upp frukosten utomhus *häligt* innan det var dags att pallra sig till tåget. Nästa helg kör vi igen


55111-22

Söndagsfrukost utomhus =)
(baksmällan slog till någonstans utanför Kolmården)


Kommentarer
Postat av: Helojna

häääärliga söndag!

Postat av: Crillan

Jaa verkligen =) men jag mådde som jag förtjänade på vägen hem kan jag lova, blev inte människa igen förrän igår =)

2008-04-22 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback