I'm done

Jo då igår kväll fick jag veta varför Peter raggat upp brudar som han kontaktat och gullat med i telefon under hela vårtf förhållande, svaret löd så här:

- Om man bara får höra gnäll hemma är det inte så konstigt att man söker sig tll andra

Att han inte funderar på att om han nånsin varit hemma så vi kunde hitta på något tillsammans på helgerna, om han lyfte ett finger hemma, om han inte drog på krogen med 5min förvarning så jag sitter ensam en hel lördagkväll, eller om han låtit bli att ragga brudar... finns det inte en liten risk att hans mamma/hemmafru/städerska inte hade "gnällt" så mycket då? Att han tar när man försöker prata om något man inte tycker är bra som "gnäll" det tyder på att den killen inte är redo för något seriöst. För mig låter det som han har sambo hemma men när han inte är hemma då är han singel. Den tjej som tar sånt här skulle jag kalla en svag människa, för det finns ingen som skulle acceptera något av det.

Jag är så jävla klar med dig

Kommentarer
Postat av: Helojna

tur att du är påväg hit snart :)

Postat av: ..

Keep it real

2008-04-29 @ 19:11:41
Postat av: Helena

haha!

2008-05-08 @ 22:55:33
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: ..

Patetiskt

2008-07-10 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback